martes, 14 de abril de 2015
Taula Rodona de les entrevistes a pedagogs/es!!!
Avui dia 14 d'Abril, hem fet una taula rodona a l'aula amb tota la classe sobre les entrevistes fetes per cadascun dels grups a pedagogs i pedagogues que treballen en diferents àmbits.
Entre d'altres coses ens ha servit molt per compartir cadascú les idees rellevants extretes de cada entrevista i per posar una mica més clar la "cara" del pedagog/a en el món laboral. En aquest debat que hem fet han sortit un ampli ventall d'idees fonamentals per entendre una mica més el que és un pedagog/a, que ha de fer i com ha d'actuar principalment en cada àmbit.
Primer de tot s'ha parlat de que el pedagog/a ha de ser una persona amb la ment oberta, en el sentit d'afrontar les diferents situacions que se li presentin i que no hauria de prejutjar o etiquetar, amb això s'ha entrat també en el debat de si realment a la vida real això és així o també es donen els casos de persones que prejutgen realment i etiqueten.
També, en concret un dels grups que ha intervingut a la xerrada ha explicat que en la seva entrevista, la pedagoga que van entrevistar els va dir que el més important de tot és poder-se sentit realitzat amb la feina que s'executa i que s'ha de gaudir d'allò que es fa, és a dir, actuar fonamentalment amb el cor. En aquesta mateixa línia, s'ha introduït el tema de les competències que ha de tenir un pedagog/a i han sortit moltes coses com: ser empàtic, saber escoltar, comunicació, compartir coneixements, gestionar i dinamitzar grups...
Finalment, per concloure una mica m'agradaria dir que en aquest debat han sortit idees i reflexions molt bones per part de tots els companys i companyes que ens ajudaran a entendre una mica més el perfil del pedagog/a i de veure que realment té moltes sortides laborals.
A continuació adjunto el document on es troba l'entrevista que el meu grup i jo vàrem fer a una psicopedagoga d'un EAP:
https://docs.google.com/document/d/1C6cTgyN6vk2oXHZjmT0AIEQCkaEQP2H2FuIvRiJVZqE/edit
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario